Marken

Fullt upp hela långa dagen, men det gillar vi!

Morgonen var minst sagt stressig men det var ju bara för att jag var tvungen att sminka mig och titta fb lite fort. Så vem fick stressa till bussen? Men jag hann ju med den i alla fall. Så då kom man inte försent till skolan;)

Möte upp Tony när jag kom hem och så gick vi och hämtade barnen. Det var ju nämligen marken idag. Samma som alltid men ändå lite mysigt. Inga köp för mig men Sam hittade ett flygplan och Lovisa hittade en kanin (gosedjur) Sen blev det lite godis köpt till barnen med.

Kände inte för att gå hem och laga mat så vi gick och satte oss på johanssons uteservering och tog oss en varsin sallad. Eller inte alla Samuel fick faktiskt en korv med mos. Var riktigt mysigt att sitta ute och äta!

Sen har vi faktiskt mest degat hemma och det är väl min plan för resten av kvällen då min kära sambo jobbar.


Alltid lika seriös ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0