Gillar

Jag gillar ju lördagar det är ingen hemlighet.Några bra saker denna lördag

* Delad sovmorgon.
* Fika på stan med Barnen.
* Promenad till Affären med barnen och Samuels kompis.
* Lagade jättegod mat, Fetaostbiffar med potatis.
* Passade på att göra köttbullar så det finns.
* Lördagsgodis.
* Mys.


Konstigt att se bilder på Sam med napp eftersom han knappt har det längre, bara ibland när han sover. Men finaste barnen i världen!

Annars har veckan varit på uppgång, visst hostar vi lite men inte sjuka längre. Istället för en dagens blir det en Veckans

Veckans

Humör:
Lite irriterad över sjukdom hela tiden men annars bra!
Favoritklädsel: Mysbyxor och topp.
Mest använda frisyr: Uppsatt.
Bästa: Att syster med familj kommit hem!
Sämsta: Att jag tyvärr kan träffa dem pga av att jag fortfarande har lite hosta.
Roligaste: Att jag fick jobba i Onsdags.
Tråkigaste: Hostiga barn, tycker synd om dem, men nu är de nästan tipp topp!
Låt: Sams favorit, Camp rock - Fire. ... Suck;)

Nu ska jag återgå till att titta på disney med Lovisa, lilla grisen sover ju sen ett par timmar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0