Nytta och nöje

Söndagen har det inte heller varit några fel på. Fått både nytta och nöje gjort!

Nytta: Dammsugit, diskat, skurat, städat badrum och sambon har tvättat. Fin och ren lägenhet och rena kläder=)



Nöje: Kaffesällskap av Sandra,Promenad på stan, Fika på stan ( sambo, barn, mamma, syster), Lekt ute.



Det låter väl trevligt? Eftermiddagen / Kvällen spederades ute och vid 18 så kom L:s mamma så nu är det dags för två mammaveckor för Lovisa. Men hon dyker ju upp en sväng på lördagen=)

Just nu sitter jag här och Sam har nog precis somnat. Har nämligen hört honom sjunga i sängen tills nu ;) Jag sitter och väntar på att min sambo ska sluta jobbet och komma hem!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0