Rullar på

Då rullade det igång igen. Började ju skolan idag. Känns skumt och det känns kul. Började dock inget vidare med en sen buss som också började pipa när vi skulle åka så vi fick backa och busschafören fick gå ut och kontrollera att allt var stängt.

Kom inte försent som tur var. Hade inte varit okej första dagen. Dock föredrar jag att gå på morgonen men nu får man ju inte välja så det är ett par föreläsningar 13.15-17.

Något helt otroligt idag var att jag inte var förbi pressbyrån och köpte kaffe som alltid annars. Tidsbrist är tisdsbrist. Hann ju inte köpa efter föreläsningen heller eftersom jag hade tur och hann med en tidigare buss. Hann tyvärr inte besöka en toalett så jag var superkissnödig hela vägen till kr-hamn.

Ja resten av dagen har jag spenderat med min älskade lilla kille och vi har bland annat hälsat på min mamma och sen har vi myst en massa! Men nu sover han så sött så och jag väntar på att min sambo ska komma hem!


Haha en gammal bild på mitt busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0