Suck

Det suger att vara sjuk. Inte lite heller! Jag vill vara frisk. Barnens sista lediga vecka och jag jobbar inte. Vad händer då? Godmorgon yxskaft! Sen vill jag verkligen bli frisk för det finns planer på utgång på lördag. Skulle vara väldigt tråkigt att missa det. Så om jag får önska så är jag frisk senast på onsdag.

Dagen har varit pissig, inte kunnat vara ute och leka med prinsen som vill vara ute och leka. Lovisa kom dock nu ikväll och det kommer väl inte påverka henne lika illa, hon kan ju hitta på saker med kompisar. Tack till Anne-li som hade Lovisa en extra dag eftersom jag var/är sjuk. Bara en grej som är riktigt tråkig, inte blivit någon ordentlig kaffe på länge;)

Nä försöka sova lite kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0