Lista

Har tråkigt mini sover och sambon jobbar, hittade den här listan hos Anne-li och passade på att göra denna när jag inte har något bättre för mig!


 
1. Hur gammal är du om fem år?
29.........
2. Vem var den senaste du träffade? Min son.
3. Hur lång är du? 171 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Flickan från ovan.
5. Vem ringde du senast? Som svarade, Tony annars Sandra.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nej det är sant! Puss :Till syster.
7. Vad är dagens planer? Inte mycket kvar av dagen men det bilr en Myskväll!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på person och vad det gäller.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma? Idag.
11. Vilken ögonfärg har du? De skiftar mellan blått och grönt.
12. När vaknade du idag? 6.05!
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja när jag var liten.
14. Vilken är din favoritplats? Står stilla finns många bra platser.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte där jag måste umgås med spindlar kanske;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja 1 barn till, jobb osv.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Kan ha varit någon på jobbet!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp vi säger så, jag är så ung så!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär och en mini pc=)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 som jag använder.
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo då fler än en gång!
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
25. Är du social? Japp mer än gärna!
26. Vilken är din favoritglass? Just nu sandwitch (stavning?)
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ja du hus och lite annat.
28. Tycker du om kinamat? Gillar.
29. Tycker du om kaffe? Alltid.
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
31. Sover du på någon särskild sida? Nej.
32. Kan du spela poker? Ja då.
33. Tycker du om att mysa? Självklart!
34. Är du en beroendemänniska? Nej.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
36. Vill du ha barn? Jag har och vill ha fler.
37. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, inte för egen del men åkt har jag.
39. Föredrar du havet eller en pool? Bada är alltid skönt ovavsett var!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen, kläder.
41. Äger du dyra smycken? Vad är dyrt?
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Ja en godis, är ju lördag! 
43. Vem är den roligaste människan du känner? Förutom mig själv ;) Erica eller Tony.
44. Välj ett ärr på din kropp? Mitt knä. Klantig.
45. Vad har du för ringsignal? Min Sam som sjunger.
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp.
47. Flirtar du mycket? Nä men jag är trevlig och gillar att skämta, en del kallar det för att flörta.
48. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte vilken jag har.
49. Kan du byta olja på bilen? Nä.
50. Har du fått fortkörningsböter? Nä och tur är väl det eftersom jag inte har körkort!
51. Vilken var den senaste bok du läste? Vet faktiskt inte, utanför studierna alltså.
52. Läser du dagstidningen? Ja.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
54. Dansar du i bilen? Så mycket det går, sitter ju alltid brevid.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Pin koder för att hämta paket.
57. När var du i kyrkan senast? När Lovisa och Erica hade skolavslutning.
58. Vad ska du göra nu? Inget, har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0