Varning för gnäll!

Det hjälpte inte att kurera min hals, i fredags vart jag så dålig så jag gav upp en och en halv timma på jobbet. Kändes ju pissigt eftersom de var sista dagen. Så jag försöker sova så mycket som möjligt men av för mycket sömn får jag fruktansvärd huvudvärk. Så så går det runt i ett ekorrhjul... Just nu har jag ingen huvudvärk men varje gång jag ska svälja vill ja typ tjuta! Väntar på att mitt vatten ska koka så jag kan dricka honungsvatten. Zyx är en annan vän men jag tycker inte de hjälper... Panodil har det också slunkit ner en del. Nerkletad i vicks har jag också varit! Hoppas verkligen inte min lilla prins eller sambo blir sjuka! Ja gnälligt värre men det skiter jag i!

Nä det blir inte bättre än så här! Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0