Dagarna

Onsdag var en riktigt bra dag. En riktig tiopoängare! Var nämligen ute och åkte bob/pulka med mina killar och syster E. Grillade korv och drack kaffe/varm oboy. Mys på hög nivå. Jag och Sam fick krypa ner i ett bad efter en stund när vi kommit hem för att få upp värmen. Ner på stan med syster E. Vi hittade kläder till dopet! Det gillar vi=)

Torsdag var också en bra dag. Träffade söta S i Karlstad och vi tog en latte och pratade snabbt bort ett par timmar! Kollade lite på stan efter julklappar men fick bara en klapp med mig hem. Denna gång blev det en klapp till Lovisa=) Hittade två plagg till T. Som dessutom passade perfekt! Fick en massa pluggat också. Det känns bra!

Idag fredag. Ja dagarna är bra. Pluggat, visserligen går det inte riktigt som jag önskar men jag hänger i! Lekt en massa olika lekar med Sam. Spelat spel, lekt med bilar och lekt med ballonger. Mysig dag. Sam fick välja mat idag. Korv med bröd ville han ha. Ingen avancerad mat direkt. Så när vi stekte korven bestämmde han att syster E skulle komma upp och äta. Så han ringde efter henne och hon kom upp eftersom hon visste att hpn inte hade något val. Kvällen har spenderats i soffan och kommer nog spendera ett par timmar till här.

Puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0