Lördag

Lördagen har varit bra och fortsätter nog så skulle jag tro. Just nu sitter jag i tv-rummet med barnen och passar på att blogga när Sam, Lovisa och Lovisas kompis ser på en film och äter popcorn. Blir film och godis för mig med men det blir när min sambo slutat.

Imorgon ska det bakas igen men vad ska det bli? Här kommer bilder från våra tidigare bak.


Pepparkaksmuffins. Tror det var en kvar när folket gick. De gick hem!



Pepparkakor, var lat och köpte deg. Hade ju lite runt omkring då. Julröda kokostoppar. Detta gick också hem!


Visst är inte det dom vackraste bakverk men det är kul att baka och det var supergott! Så vad bakar vi imorgon? Jag det lär märkas ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0