Mys

Igår hade vi det väldigt mysigt på eftermiddagen. Det var ju dags för adventsbaket. Barnen bakade pepparkakor och jag och min sambo gjorde julröda kokostoppar. Det gick hem hos alla tror jag;) Har sagt det förut men det är så mysigt med söndagarna då vi först bakar och sen kommer alla härliga och fikar med oss.

Idag har det varit mysdag med. Sam är sjuk så det blir ju innedag då. Lovisa är snuvig vi får se vilken form hon är i morgon. Än så länge låter det som hon kan gå till skolan. Det märks imorgon. Ja så idag har vi lekt. Haft syrran på lunch. Spelat dator med Sam men jag blev snbbt utbytt mot L. Badat har de två vattendjuren också gjort. Tillsammans dessutom. " Snälla Mickan kan inte Sam få bada med mig" Jo sagt och gjort, 
 men varför blir jag alltid pissblöt för? Haha!

Nu ligger mini och L spelar något spel på datorn. Själv funderar jag på vad jag ska roa mig med tills min sambo kommer hem. Tv? Data? Plugg?








Det är inte lätt när det är svårt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0