Söndag

Sitter i soffan. Har fortfarande ont i ryggen. Fick sovmorgon både igår och idag. Tack. Jag och min rygg uppskattar det! Fick även en massage igår av min kära sambo. Ont men behövligt=) Dagen sätter snart igång och med full rulle. Jag ska duscha ,barnen ska äta lunch sen ska vi ner till sista skyltsöndagen.  Klockan två kommer Anne-Li och ska hämta Lovisa.  Kaffe kanske?! ;). Två veckor går otroligt fort! Ska baka vid fem som vanligt och klockan sex kommer det vanliga fikabesöket! 

Just det. Vi plockar alltid upp och klär vår gran dagen innan julafton. Men inte i år. Den satte vi upp igår. Eller jag satte upp den och fixade glittret jag tappat bort men som jag hittade..hehe. Ljusen tyckte jag också det var bäst om jag gjorde själv ;). Sen fixade Lovisa och Sam det mesta. Eller dit de kunde nå. Tony jobbade men han pyntade det sista i granen. Nämligen polkagrisar. ( Som han sagt att de är av plast, Sam köpte det inte)

Ska väl hoppa  (Haha..hoppa med min rygg?) in i duschen nu! Puss
                                                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0