Dagens

Kör en dagens men en lite längre variant med längre svar.

Dagens

Humör:
Ja det är faktiskt på topp. Vissa "delar" kunde varit bättre men jag är nöjd och glad annars.

Klädsel:
Ja en tunnika /skjortmodell i beige och svarta leggins har jag haft större delen av dagen. Bytte dock till en röd klänning nu ikväll. Den är så mysig. Kan jämföras med att gå runt i myskläder faktiskt.

Hår:
Ja utsläppt nästan hela dagen men i snodd nu. Av praktiska skäl. Inget hår i vägen är bra grejer.

Smink:
Bara mascara. Går fort och känns bekvämt. Bekväm är ordet för dagen.

Bästa:
Ja min gulliga sambo! Finns inte ord för hur underbar han är!

Sämsta:
Ja att jag fortfarande har ont i min rygg! Det blir bättre men det går för segt. Enligt mig i alla fall.

Roligaste:
Min och Ericas träningsstund. HAHA! Kan säga så här. Om någon granne såg oss lär de ha vikit sig dubbel....Eller vad säger du syster?

Tråkigaste:
Kommer faktiskt inte på något. Det är ju bra.

Dryck:
Kaffe. Älskar kaffe. Vatten har det också druckits en del.

Planer:
Se på tv:n med min sambo. Sova. Ja det är väl det. Bada kanske jag ska göra också.

Låt:
Har inte spelat någon musik sen Sam la sig och innan så var det hans favoritlåt om och om igen. Shakira - waka waka.

Det var det inlägget jag orkade med idag ;) Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0