Nyfikna?

Nyfikna? Tänker inte kommentera det på något djupare plan. Utom en sak. Jag är inte intresserad av fjant på facebook. Inte ett dugg. Om någon känner sig träffad så kan jag säga så här. Ring inte. Skicka inte sms. Skriv inte på facebook. Jag sjunker inte till den nivån. Sen är det fult att kasta sten i glashus. Myntet har två sidor. Men för det slänger inte jag ur mig all skit på internet till allas beskådan...Tror inte det vore så kul? Eller populärt! Men polera er/din sida av myntet tills den glänser. Jag säger så här. Ärlighet är det viktigaste som finns. I min värld i alla fall. Så jag behöver inte polera min sida av myntet. Men visserligen delar jag inte med mig av det till alla heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0