Flytt

Hej igen!

Har varit utan dator och telefon ett tag. Men ikväll funkade det=) Har ju flyttat! Trivs i nya lägenheten men är så sjukt trött! Flytten gick bra och ett jättestort TACK till alla som hjälpte till. Både med flytt och barnvakt!

Det tråkigaste var att städa den gamla lägenheten. Usch och fy vad tråkigt men besiktningen gick toppen så det var ju bra! Vi har nästan kommit helt iordning bara några lampor här och där och tomma kartonger överallt ;) Sen ska jag beställa lite nya gardiner för att det ska bli klart!

Flyttens bästa måste vara när jag packade ner laddaren till mobilen och mobilen dog. Jag hade ingen aning om vilken låda jag lagt den i så jag var utan telefon ett par dagar! Haha det är så jag!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

HAHA det gjorde jag med, klippte syrrans hår ;D Inte så vackert och mamma blev inte glad!

Postat av: C

Blogga =)

2010-02-20 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0