Ja du

Det går så bra för mig. INTE. har saker som jag borde få gjorda men istället så gör jag lite annat. Sen blir jag stressad av att jag inte gjort det jag borde!

Ja så vad har Jag roat mig med idag?

* Stekt pannkakor, jo jag åt också.
* Städat lägneheten.
* Och allt det vanliga

Vad borde jag ha gjort? Jo pluggat. Tenta på torsdag och just nu känns det som det kommer gå åt helvete. Konstigt när man inte pluggar? NEJ! Vems fel är det så? MITT. Vem får skylla sig själv? JAG. Till sist vem borde inte gnälla? Jo jag.

Men det luktar citron i lägenheten=) Älskar när det luktar ny städat! Sen har jag ju myst med barnen också så det är väl värt min stress.

Nu väntar jag på att T ska komma hem.

Puss och hej <3


Kommentarer
Postat av: svar

vadå dyng lät o äta min macka ju :4

2010-02-26 @ 11:54:54
URL: http://eangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0