Paus

Paus. Från vad? Packande och grejande. Smart när man känner sig stressad? Nej inte ett dugg men annars så kommer jag inte orka. Då kan man ju passa på att blogga och lyssna på musik. Mest spelade låten hos mig nu Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart. Den har jag fastnat för! Fats musik spelas det hela tiden, är lättare att greja då ;)

En sak som jag verkligen avskyr med att flytta är att bo bland kartonger i kaos. Inte min grej! Men man får se det positiva! Älskar ju lägenheten!

Nej nu ska jag nog ta mig nåt att äta sen plocka lite sen sängen. Puss <3


Gammal bild på prinsen! Så kan de gå det när man målar.

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Nej fy! Det är ingen höjdare att flytta och packa. Men roligt sen när ni kmr iordning :)



Känner igen det där med att sminka sej själv ;)

William målade lillasyster häromdagen och var såå stolt och tyckte att han hade sminkat henne jättefint! HAHA

Postat av: Pernillamariaa

Sv; Tack gumman=)

Haha vilken härligt bild på lillgrabben!

Kramar

2010-02-11 @ 17:35:21
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0