Sjukstuga

Ja här hemma är det 2 av 4 som är sjuka. Lovisa var ju förkyld när hon kom och har varit hemma från skolan hela veckan. Hon har hostat som en tok stackarn. Igår var det Samuels tur, först häning och trött men vid tre tiden 40,5 graders feber. Usch. Så Gissa vilka som inte sovit inatt? Jo jag och Sam. Suttit i soffan och tittat på tv mellan 1 och 3 för att sen gå upp 6 med sjuklingen. Men nu sover han. Jag borde också sova och förbereda mig på att denna natt kan bli likadan men har igen ro till att sova. Lovisa ligger och ser på tecknat men jag tror och hoppas att hon är frisk till på måndag!

Annars? Stressad som ett as. Plugg, flytt och tenta runt hörnet. Men det fixar vi ;) Nej nu ska jag ladda kaffebryggaren med 10 koppar! Känns som att jag och kaffebryggaren kommer umgås ännu mer än vanligt!

Puss o hej <3


Gammal bild på godingarna.

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Åh vilken mysig bild :)



Sv : Tack :) Jag har ju much oxå, i överläppen. Sen har jag labret (underläppen, mitten). Kan inte ens minnas alla ställen jag har haft piercade! HAHA

Men har bara två stycken just för tillfället :)

Postat av: Emanuel Nilhzon

Tråkigt med sjuka :(

2010-02-06 @ 20:54:32
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0