Hallå=)

Tisdag och jag har en mycket bättre dag idag! Tur det eftersom jag är så satans tråkig när jag är sur ;) Sur var jag väl inte heller men ni vet en sådan där dag då allt går åt helvete! Ursäkta mitt fina språk!

Dagen har varit lång började med en pigg Sam och det voice och några koppar kaffe för att sedan plugga x antal timmar. När pluggandet var klart då gick jag hem och lekte med min lilla prins som efter en stund tyckte att vi skulle gå till mormor och hälsa på. Syster och M kom så då skickade jag upp lilla syster för att hämta en påse med pizzabullar jag bakade igår. De gillades kan jag säga! Hem och greja och äta middag för att sen gå ut och åka bob dessvärre inte i någon backa då det var glashalt men Sam vart glad att vi gick och hälsade på pappa på jobbet. Sen åkte vi runt, runt, runt på gården inna det var dags att gå in och äta kvällsmat och hoppa i säng.

Ja och nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ta och plocka efter min lilla vilda kille är ju leksaker överallt! Men jag har ingen lust inte än i alla fall. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0