Hej!

Tror ni att min lista funkade på hur jag skulle lägga upp min dag? Nej det gjorde det inte. 1:a på listan var bada och precis när jag skulle kliva i badet vaknade en liten kille som var ledsen och och hade ont i magen. Visst vart det ett bad men jag fick sällskap=) Sen fick jag vänta med de andra sakerna eftersom lillen hade ont. Men maten var klar vid kvart över sju så då fick T bära ner en plåt (gjorde två goda tacopajer). Sen hade syster med sig två klänningar så jag slängde på mig den ena och slängde på mig smink! Sen var det lugnt och vi hade det riktigt trevligt! Jag hann dessutom använda båda klänningarna under kvällens gång! Var en riktigt trevlig kväll även fast T var så förkyld att han gick hem och la sig vid tidigareoch då fick han sällskap av en liten kille som inte orkade hålla ögonen öppna!

Idag då? SJUK jag trodde jag var på väg att bli frisk. Fel mycket fel tyvärr. Så kvällen kommer spenderas i soffan med täcken, kuddar, film och min förkylda sambo.

Puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0