Lista

2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
  Nej tror inte det?

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja alla!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Var kvar här.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inget jag kommer på.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många datum, Födelsedagar och så.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag gjort saker jag aldrig trodde att jag skull göra.

9. Största misstaget? Hmm..Inget allvarligt vad jag kan komma på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha mitt ögonbryn för de som kommer ihåg!?

11. Bästa köpet? Hmm svårt...

12. Vad spenderade du mest pengar på? Grejer till barnen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj som vanligt=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady gaga- Poker face.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Brukar vara glad så lika glad som vanligt ;)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat mindre.

18. Hur tillbringade du julen? Med min familj hos min familj haha.  (sambo, son, mamma, syskon, Markus) Och hos T:s föräldrar med Lovisa=)

19. Blev du kär i år? Alltid kär i T.

20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives.

21. Bästa boken du läste i år? Haha böckerna jag läst har inte varit bland de bästa.

22. Största musikaliska upptäckten? Lady gaga.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp=)

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hemma och blev firad.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej inte något jag kan komma på.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bekvämt och snyggt.

29. Vad fick dig att må bra? Min familj och min familj och mina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen.

31. Vem saknade du? Gamla vänner=)

32. De bästa nya människorna du träffade? Albin och Markus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0