Stekt potatis

Idag har det varit en riktig mysdag. Samuel är lite hostig så vi har tagit det lugnt och lekt inne idag. Han har sina små ideér. När vi skulle äta mat förrut ville han ha det mysigt allt att tända ljus och resten helt släckt. Lätt och se maten då. Ja så vad har vi gjort mer än att äta då? Jo lekt med bilar, sett på tv och badat.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Det lutar emot att slänga mig i soffan och titta på tv. Borde ta en tidig kväll eftersom jag ska upp 6 också men det får vi se.

Dagens

Humör:
Bra.
Klädsel: Badade ju nu ikväll så jag har mitt supersexiga hellokitty nattlinne=).
Hår: Lockigt och nästan torrt.
Bästa: Att mamma hjälpte mig förut.
Sämsta: Att S har hosta.
Roligaste: Inte hänt något jätte roligt idag vad jag kan komma på.
Tråkigaste: Att T inte är hemma försen 10.
Låt: The voice.
Dryck: Kaffe. Men funderar på att be T köpa med sig en energidryck hem.
Mat: Stekt potatis och korv. Jag älskar stekt potatis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0