Vilken dag

Vilken dag!

Pluggat. Shoppat. Sparkat fotboll inne med Sam (Ikeas mjuka boll). Druckit kaffe med världens bästa syskon och mamma. Lekt med bilar. Nattat killen. Somnade själv under nattningen. Vaknat.

Och nu väntar jag på att världens bästa sambo ska komma hem.

Dagens

Humör:
Toppen=)
Klädsel: Svart t-shirt, svarta byxor.
Hår: Utsläppt. Nu är det snyggt igen efter klipp och fixad utväxt.
Bästa: Mina inköp idag. Bh och tunnika till mig. Tröja till Sam och T-shirt till T.
Sämsta: Att åka buss. Tar tid och är tråkigt.
Roligaste: Syster och Samuels lek (skrämma varandra så sam skrattar hysteriskt)
Tråkigaste: Att gå upp 6.
Låt: Bara hört Samuels favortilåt idag. Gummibjörn.
Dryck: Mjölk. Idag är mjölk supergott!


Puss puss


Ibland ska man ju bjuda på sig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0