Blä

Ingen bra dag idag. Är ju ledig så det väl en positiv sak. Vaknade med huvudvärk, det är ju så otroligt roligt! Hade även en hel del att göra så fram tills nu har jag badat (försök att bli av med huvudvärken) Dammsugit, skurat, städat toaletterna, fixat lunch och lägga Sam behövde jag inte göra för när han var mätt så sa han att han ville sova och gick in själv och det ända han ville ha var täcke, kudde och en puss o kram! Goding. Den stora godingen drog iväg direkt efter lunchen för att leka. Så nu har jag ca 40 minuter att göra vad jag vill med;)

Måste börja träna, det bidrar nog till min otroligt positiva attityd!


Fröken som knappt hade tid att äta innan det var dags att dra ut och leka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0