Bloggar




Fredag

Jobbade elva till nio så det var inte mycket som jag hann med. Blev väl ett par timmars slapande framför tv:n!


Lördag

Jobbade sju till fyra. Försov mig ordentligt. Min mobil var inte inställd på helger.... Kan säga såhär jag kom 1 min försent. Vaknade en kvart innan jag skulle vara på jobbet. Så jag slängde på mig kläderna och cyklade i en jävla fart! 

Efter jobbet var jag och Sam ute på gården och myste på en filt och så kastade vi massa frisbee (stavning) och lekte med bilar i gräset.

På kvällen blev vi bjudna på nachos hos syster och markus. Otroligt gott och otroligt mätt! Tack!



Söndag

Jobbade elva till nio men innan dess fick jag sovmorgon till halv nio sen gick jag iväg med sam och kollade på ankorna och drack kaffe och han fick glass!


 Idag

Jobbade sju till fyra hem åt mat tog det lugnt. Åkte sen iväg och badade med systrar och markus! Köpte med glass till stranden och där badade vi i två timmar. Samuel badade nästan hela tiden! 

Ja det var det jag orkade klottra ner! Puss puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0