Kalas



Ett tag sedan igen. Anledningarna: Jobb och fint väder!

Torsdag:
Jobbade och eftermiddagen spenderades på gården och sen vi gjorde pannkakor!

Fredag:
Jobbade men slutade redan vid 3. Helt slut så dagen spederades ute på gården.

Lördag:
Åkte och badade i skymmningen på förmiddagen, Sam badade!!!! Grillade och Lovisa vart firad av sin farmor och farfar. Det blev en del badande i poolen för barnen då med!

Idag: Firade Lovisa som åkte till sin mamma idag. Så kalas idag för fröken! Presenter på sängen och sång på morgonen och gäster senare=)

Ja nu sitteer jag här och funderar på vad jag ska roa mig med;)


Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Sv : Tack så mycket :)

Postat av: Anonym

snygg bild Mickan ,hmm men jag älskar dej i alla fall // mamma

2010-07-04 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0