Bra

Ledig idag dock ingen strålande sol men det är ganska varmt och behagligt ändå. Ingen strand eller så men vi har varit och hittat på lite annat.

* Fikat/ Frukost på stan, Sam hade ju redan ätit frukost så han tog det vanliga, en dammsugare. Jag stoppade i mig en baugette med skagenröra.

* Lekt på gården. Eller sam har lekt på gården med en kompis.

* Var nere på staden och handlade lite.

* Sam och en kompis har vartit inne hos oss och lekt, framförallt med bilar och trummor. Sen gick de hem till honom och där bakade om=) Sen satt de ute och myste och åt det de bakat plus massa jordgubbar.

Sen har vi gjort tråkiga saker som att handla och så lite mys i soffan har vi hunnit med.

Nu ska jag ta det väldigt lugnt och slappa framför en film. Puss puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0