3 saker

3 saker jag gör varje dag.

1. Pussas.
2. Dricker kaffe.
3. Pratar i telefon

3 saker jag verkligen inte gillar att göra.

1. Diska.
2. Tvätta.
3. Stressa (för mycket, lagom stress gillar vi)

3 saker jag vill ha.

1. En ny klänning.
2. Lite nytt smink.
3. En till matta till vardagsrummet.

3 maträtter jag gillar.

1. Wokat i alla former!
2. Sallader.
3. Enchiladas.

3 maträtter jag inte gillar.

1. Chiliconcarne sååååå vidrigt.
2. Soppa i nästan alla former.
3. Gröt, kanske inte räknas som mat mrn äckligt är det.

3 saker jag har inplanerade just nu.

1. Jobba i helgen.
2. Hitta på något roligt på tisdag då jag är ledig.
3. Fika med en vän eller två.

3 viktigaste prylarna.

1. Min mobil, används flitigt.
2. Mini pc:n.
3. Mascara.

3 saker som får mig lycklig

1. De jag älskar.
2. När de jag älskar mår bra.
3. Att få umgås med dem med!

Yes en liten lista blev det här! Puss o hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0