Vatten

Mycket vatten på min lediga dag! Det gillar vi en del av vattnet i alla fall! Drog i väg så vi var vid badhuset 10 när det öppnade och där badade vi för fullt. Lovisa och Sam är ju båda två fiskar i vattnet. När vi badat i ca en och en halv timme ville Lovisa åka den stora kanan och det fick hon ju, åldersgränsen var ju 7 så ;) Men min lilla kille ville också åka så jag frågade om man fick åka ihop med barn i kanan och det var inga problem! Han älskade det och eftersom jag älskar honom sprang vi upp för trappen och ner i kanan i inte mindre än i en timme och en kvart trots min rädsla för höjder! Lovisa diggade också kanan men hon åkte inte riktigt lika mycket=)

Efter den vattenleken så behövdes en middagslur för Sam och jag råkade somna och helt otroligt nog fick jag inte ont i huvudet som annars när jag somnar mitt på dagen!

Vattenlek nummer två var ju när Sam var ute och lekte i regnet, Lovisa med för den delen men hon var ju hos en kompis. Han körde runt på sin motorcykel och sen hoppades det runt i vattenpölar. Kan erkänna att jag hellre myst inne och lekt med bilar eller något men Sam älskar att vara ute och det uppsakttar jag. Roligast är det när jag frågar om vi inte ska stanna inne om det regnar, då får jag nämligen svaret att det  finns paraply=)



Snyggingen igår men exakt samma kläder och glädje var det idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0