Dagens


Så här ser det ut i Sams säng inte i de kläderna och den frisyren. Den är tagen innan jag satte saxen i hans hår=)
Men det är otroligt tyst eftersom han faktiskt inte snarkar och ingen annan är hemma. Annars idag så har dagen varit bra. Ont om ord så vi kör en DAGENS

Humör:
Bara bra!
Hår: I en snodd.
Kläder: Haha behövde ju ha oöma kläder idag så svarta mysbrallor och brun tröja, hett va?
Smink: Nada.
Mat: Falukorv och makaroner.
Dryck: Kaffe, nästan alltid kaffe.
Bästa: Att T tog stygnen idag.
Sämsta: Att Erica spruta vatten på mig;)


Kommentarer
Postat av: c

Det där med erica lät ju bäst :P

2010-06-16 @ 09:49:28
Postat av: ewelina jungmarker

frågestund på bloggen! :)

fråga gärna någonting vad som helst,jag svarar på allt! :D

+ så har jag veckans blogg och utser nya varje vecka!

2010-06-16 @ 10:09:40
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0