Lediga dagar

Vad har vi gjort på mina lediga dagar? Jo det ska jag berätta!

Onsdag

♥ Vaknade vid 7= soffmys.
♥ Påklädda och klara vid 9 gick ut och lekte på gården.
♥ Cyklade ut till lekbåten i skärgården med mackor, festis och kaffe.
♥ Lunch och lunchlur för Sam, Lovisa var ute och lekte.
♥ Ut på gråden och lekte med båda barnen.
♥ Cyklade iväg och köpte glass så de fick träffa pappa. 2 flugor i en smäll.
♥ Hemma igen. L gick till en kompis och Sam badade med sin kompis i kompisens pool.
♥ Middag och mys och kvällsmat.

Torsdag

♥ Sovmorgon till 8=)
♥ Cyklade ut till skymmingen hela familjen, L badade vi andra lekte i sanden och solade.
♥ Åkte till KFUM och köpte glass.
♥ Hem och fixade lunch och L packade eftersom hon skulle iväg till Mormor och fira midsommar.
♥ Jag badade i mammas pool. Sam vägrade men efter en timme så var han fisken i poolen!
♥ Cyklade och handlade.
♥  Käkat hamburgare

Nu ska vi snart se film och vi får sällskap av min kära mamma!


Sötaste tjejen!

Sötaste killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0