Midsommar?

Ja vad roade jag mig med då tror ni? Jobbade till 9 på kvällen. Åt lite paj hos mamma men det var allt jag orkade med eftersom dagen efter (idag) skulle jag upp halv 6 för att hinna i tid till work. Idag jobbade jag till 15 sen dess har jag

* Varit ute en sväng på gården med barnen.
* Inhandlat lördagsgodis med ovanstående.
* Fixat mat.
* Diskat, dammsugit och städat toaletterna. (Fick dammsällskap av L o S med varsin trasa)
* Tittat på nästan hela prinsessan och grodan.
* Fick besök av min mamma. Därför såg jag inte hela ;)
* Lagt Sam.
* Tittat på tv med Lovisa.


Ja och nu sitter jag här med en liten kille i sängen och tjejen plaskar i badet. Nu blir det ett glas pepsimax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0