Njuter

Ligger i denna stund på balkongen på den lilla del jag har sol och dricker mitt kaffe. Har nyss fixat efter den populära lunchen på balkongen. pannkakor och jordgubbar på sidan av eller till pannkakorna! Nu sover den lilla vilden jag har och den stora är ute och leker. Njuter av tysnaden;)

Här har vi varit igång sen 6 i morse så vi har hunnit med en hel del. Myst framför tv:n., ätiti frukost, badat och bakat chokladbollar som nu står i kylen. Det var så kul när vi bakade jag gav dem en varsin skål eftersom jag trodde Sam ville baka men när ingredienserna var i fick mamma ta över. Bra mamma det blir fint fick jag höra =) Samuel talade också om för Lovisa att hon blev skitig när hoin bakade;)

Nej nu ska jag sola lite ;) Puss puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0