Onsdag

Ja då var det redan onsdag, tiden går fort när man har roligt och är ledig;) På måndag börjar jag att jobba så då blir det full rulle=)

Dagen har givetvis spenderats mestadels utomhus i solen. Helt otroligt skönt och mysigt! Imorgon har jag kanske lite planer men det får morgondagens väder bestämma.


Här har vi dagens jag. Sleten utan smink och ett linne och shorts. Jag vet inte men jag känner mig verkligen inte bekväm i shorts. Lättare sagt jag tycker det är skönt men tycker inte att jag passar i det för 5 öre.

Jag köpte däremot en klänning idag som jag förälskade mig i, Jag och klänningar alltså;) Kan hända att det kommer upp en bild imorgon på klänningen! En av de största anledningarna till att jag älskar sommaren är just klänningar. Det jag skulle handla idag var linnen, hur många tror ni jag kom hem med?? Självklart inget!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Jag vill se klänningen :D



Sv : Tack så mycket!! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0