Skolavslutningar

Ja i dag så har vi spenderat mycket tid i kyrkan och jag är väldigt stolt över Sam som inte gjorde någit större väsen av sig föutom att sjunga med ;) För vi var där två gånger. Först gick Lovisa ut klovkan 8 i morse. Tråkigt med vädret eftersom det regnade men hon såg ut att vara lika glad för det! Superfin var hon också! Hon blev glad för sin avslutningspresent som var 2 st superfina ringar!

Sen hem för att fixa det sista med tentan (referenser och utskrift) Lite slappande innnan det bar av till Ericas avslutning. Hon var självklar skitsnygg!

Tog lite bilder på L:s avslutning men kameran strejkade när E hade sin men det går alltid sno lite bilder av henne=) Ska sätta mig vid andra datorn och föra över lite kort sen tänkte jag. Så det kan allt dyka upp lite kort här sen!

NU sitter jag i soffan och hör alla glada studenter sjunga och åka förbi i sina vagnar. Så roligt före dem! Blir lite sugen på att gå ut!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vad hände här? Med texten menar jag då?

2010-06-11 @ 21:57:41
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0