Vilken dag är det ;)

Känns som det är söndag idag men det är det ju inte! Är lite seg idag gick ju upp 20 över 6 för att ge King medicin och ta med honom på en promenad för syster med sambo var ju i Ullared och shoppade idag. Umgåtts med mamma och Erica mest idag har ju varit sjut dåligt väder. Sam och jag har tittat en hel del på film och den som gäller just nu är move it move it som sam kallar den för. Madagaskar 2. Det är förövrgigt hans favorit låt som spelas ständigt nu i i 2 eller 3 veckor så låten för dagen är alltså: I like to move it move it.

Syster och Markus hadse köpt massa fina saker. Mest till sitt nytillskott som dyker up i september=) Vi fick också fina presenter. Tack, tack=)

Nu sitter jag här och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet. Blir glass och film och det är inga fel alls det.


Världens finaste hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0