Blä

Jaha här var det ganska tyst. Endast snarkande Sam som hörs. T är i väg med L för gympan hon går i på måndagar hade även en gympa dag idag! Så fröken var väldigt glad för att få gå på gympa 2 gånger denna vecka=)

Med mig då? Jo då lite viktångest faktiskt! Men den här veckan som var var fan otrolig så då är det ju inte konstigt att man går upp ett par kilo. Med otrolig menar jag att jag var på en jävla massa kalas. Fredag, mormor. Lördag, nattis + Challe (både alkohol och massa gott). Söndag, sophie. ja sen vart det ju lite bakismat på söndagen.

Så nu ska jag se till att bli av med ca 3-5 kilo på en månad!

Nej nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe. Puss o hej <3


Här har vi en kille som också gått upp ett par kilon, men det beror ju på annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0