Ja



Söndag idag. Vad har hänt idag då? Mådde piss i morse, huvudvärk och ont i ryggen. Sambon tog med sig barnen ut och jag sov en stund och då blev det bättre;)

Promenerade senare i det vackra solskenet så nu känner man sig nyttig, 100 min vart det idag!

L skulle hem till sin mamma idag men tror hon har åkt på kräksjuka så L stannar en vecka till! =) Haha är det något jag är nojig för så är det just det!

Nu sitter jag här och väntar på att kaffet ska bli klart så man kan mysa ner sig i soffan med en kopp!


Längtar efter sommaren!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Härlig bild! Längtar som faaaaaaaan efter sommar och sol :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0