Klaga lagom;)

Fy fan vad dåligt jag mår! Nyss fått Sam i säng och om bara några minuter ska jag lägga mig i soffan.


Jag orkar inte

* Känna mig som ett ända strot blåmärke. Ont överallt.
* Inte nysa en ända gång till.
* Få satans ont i halsen varje gång jag sväljer.
* Känna mig så sjukt ofräsch.

Jag funderar på

* Varför är det max tre halstabletter per dag på apotekets tabletter?
* Vad kommer hända nu när jag överskridit gränsen ganska mycket?

Det positiva

* Jag har inte feber

Dagens heta klädsel

* Randig svart&vit klänning, leggings, duntofflor och en filt runt halsen!


Jag är hungrig men kan inte äta =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer inget m äter alltid för många och inte lite för många bara magen som blir skum :P

2010-03-25 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0