Nyfiken

Ska snart stoppa lunch i magen. Sam får behålla blodpuddingen för sig själv. Jag gillar inte blodpudding! Men han gör ju det och nu ligger han och sover.

Någon som känner mig (fått för mig det) och vet att jag är suuuuper nyfiken kommenterar anonymt. Vem är du? Jag har funderat och funderat...Haha att man ska va så nyfiken!

Längesen vi körde en dagens så här kommer den!

DAGENS

Humör:
Fin, fint!
Hår: I en handduk.
Klädsel: Klänning just nu. Kommer säkert byta.
Planer: Jag vet inte riktigt, laga mat vet jag att ja ska göra.
Bästa: Att jag varit på en promenad i 80 minuter!
Sämsta: Att jag inte vet vem som kommenterat;)
Låt: Lilla snigel

Det blev en kort men nu är jag hungrig. Puss puss=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får nog fundera lite till du : ) haha

2010-03-10 @ 16:16:35
Postat av: Anonym

jag ser dig ofta på bussen: ) Du borde vet vem jag är

2010-03-10 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0