Ont

Söndag och ont i huvudet! Bakis? Nej var inte ute igår. Var klantig och slog i huvudet på lek och buslandet.  Var iväg dit igår och hade en riktig trevlig dag! Var först där sen gick vi och åt hamburgare Gissa var!? Sen shoppade vi kläder till Lovisa innan vi begav oss hem! Riktigt mysigt sprotlov!

Dagen idag då? Vill dricka kaffe, träffa systrar och bara vara. Är ur form. Mitt stackars huvud...

Nej nu ska jag klä mig. Nej jag går inte runt i pyjamas utan jag har badat! Puss Puss!


Fröken hittade en hel del kläder! 3 tunnikor, 1 tjock tröja, 2 toppar, 1 långärmad topp, 1 par byxor, 1 par leggings Jag tror det var allt! Så nu är hennes garderob uppdaterad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0