Skönt

Nu mår jag bra igen! Skönt.

Blev redan bättre igår så då följde jag och Sam med syrran och Markus till Örebro. Där hade vi det trevligt trots att jag inte hittade så mycket som jag ville.( Var mest ute efter kläder till Sam)
Samuel var superduktig och gick hela tiden och höll mig i handen. Visst i slutet vart han väldigt busig=) Blev lite shoppat i allafall. 3 st bilar, 1 par jeans och 1 t-shirt till Samuel fick föja med hem. Mysig dag helt enkelt!

Idag har vi varit på påsktrampet här i stan. Tipspromenad och fika. Det var mysigt och Sam tyckte allt att det var kul även fast han inte riktigt kan göra tipspromenaden. Men han letade efter lapparna och var med på ditt sätt!

Nej nu borde jag plugga lite...Puss puss<3



Samuels nya favorit mening är: Å nej inte sant! Han är bara för rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0