Fredag och lördag.

Uppdatera mera!


Fredag
Igår var det valborg så då var jag väg med barnen och kollade på en brasa. Det var upskattat av båda två kan jag säga. Massa lek i sandlådan och grejer innan brasan tändes. Synd att T jobbade bara. Det började regna lite men det var inget som störde. Barnen tuggade i sig en varsin cornetto jordgubb och var glada! Sam tyckte brasan var riktigt häftig och sa - Mamma elden blåser! Blev en sen kväll för mini som inte kom i säng innan klockan var nio.

Lördag
Idag har det varit lugnt och sen har vi varit på kalas. Markus fyller ju 25 år idag! GRATTIS! Tänkte lägga ut en blid men jag vågar inte för han kan lätt hämnas ;) Nu sitter jag här och väntar på att T ska komma hem så ska vi mysa framför en film i soffan. Sam sover så sött och Lovisa är hos sin mamma.

ja det var väl det! Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0