Jo.

Är helt slut i huvudet idag. Både pga positiva och negativa saker.

Varför?

* Sovit dåligt.
* Druckit för lite vatten.
* Varit orolig för T.
* Stressat.
* Läst för lite i böckerna som ska läsas. (Funderat).
* Testat nya saker.
* Nya intryck.

Vad händer då?

* Klantig, brände mig på stekpannan.
* Somnade till när jag la Sam.
* Får inte allt det som behöver göras gjort.
* Gäspar så jag tror att jag kommer få träningsvärk.

Ja så kan det se ut men jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dagen!

Nä snart ska jag släpa mig in till soffan och se på 5:an klockan nio som varje tisdag! Puss<3

Funderar på att bli ännu bättre kompis med denna om det är möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0