Lördag

Blev en tripp till Karlstad idag. Fick med oss en del nytt hem.

♦ En rullgardin till Sams rum. Inköpt på? Ikea, otippat?
♦ Ett par gardiner till vårt sovrum. Ikea.
♦ Fula gosedjursmöss. Ikea.
♦ En kjol till Lovisa. H&M.
♦ En ny vagn! Brio sitty=) Barnens hus.
♦ Två superfula grejer/figurer man grejar med. En till L och en till S. Barnens hus.
♦ En liten gitarr till Sam. Nu är L nog nöjd när hon får ha sin ifred. "Men Mickan Köp en gitarr till Sam"

När vi kom hem klickade jag mig in på nätet och beställde nya gardiner till Lovisas rum och sen till vardagsrummet!

Nu väntar jag på min sambo som är iväg och hyr en film!


Bild från Tonys telefon. Samuel gillar att klättra i träd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med er BRIO Sitty :)



Har ni några frågor eller funderingar tveka inte att höra av er [email protected]



/Louise på BRIO

2010-05-10 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0