Nu funkar det!

Ja nu kan den som vill ringa hem till mig göra det och jag kan komma ut på nätet! Skönt det.

Är ju fredag idag och det gillas verkligen. Jag vill sova imorgon, länge undrar om det går att ordna *blink, blink* Med länge menar jag till typ nio. Småbarnsförälder? Jo så sant!

Dagen har rullat förbi och vädret har varit förjävligt. En av alla postiva saker idag är att Lovisa kommit hit nu! Den lilla fisken ligger i badet just nu! Den andra lillen ligger och snarkar sen en stund tillbaka.

Igår klippte jag av Sams alldeles för långa hår. Ska ta och knäppa kort på honom när jag hittar kameran så kan jag visa före och efter bilder!

Dagens

Humör: Fin, fint.
Klädsel: Svarta leggins, svart klänning.
Hår: Uppsatt.
Bästa: Att Lovisa kom hit idag.
Sämsta: Att Erica har alldeles för mycket att göra. Men du är superduktig!
Roligaste: Måste varit S, hon är alltid rolig.
Tråkigaste: Regnet.
Mysigaste: Gröna lyktan.
Dryck: Latte med hasselnöt.

Slänger in två bilder på mini när han blåser såpbubblor!





Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Skojigt med såpbubblor :)



Sv : Tack! :)

Haha jaa jag menar det! Jävla trams...

Postat av: Anonym

Söt han är! :)

2010-05-24 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0