Onsdag

Plugga på ett och två. Ska lämna in en hemtenta på fredag. Känns sådär just nu. Lite stressad men det löser sig. Hade varit skönt om det "bara" hade varit det nu men livet är ju i full rullning och det händer saker hela tiden.

Sam är ju min lilla vilda kille, vi har varit uppe på sjukhuset x antal gånger för han har ett övermod och är klantig utan dess like. Kommer ihåg en gång när vi träffa en läkare då han skrattade och sa " Ja du han kommer nog komma tillbaka mer en än gång. Det märks på hela hans sätt att han är full i bus och enerigi som inte alltid kan gå vägen"  Men det jag skulle komma till var att igår sprang han och ramlade och slog i munnen i golvet. Började blöda lite och tanden vart lite lös men det vart ingen sjukhus tur så allvarligt var det i alla fall inte. Han fick en tandläkartid som han var på idag och det såg bra ut. Tanden är lite lös så vi ska komma tillbaka i juni.

Men nu borde jag plugga vidare även fast det är mycket roligare att blogg just nu! Så får det bli! Puss


Min lilla tok!

Kommentarer
Postat av: C

Haha du lär ha fullt upp med mini :P

2010-05-13 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0