Så är det.

Vilken dag. Började för tidigt och kommer sluta för sent. Det är mycket just nu kan man säga! Vill ha en sån dag vi hade i söndags med underbart väder.

Jag är alldeles för stressad för att få ner ett vettigt inlägg så vi kör en gillar och gillar inte lista!

Gillar:

♥ Den söta nya lilla dator jag sitter vid.
♥ Sommarjobb.
♥ Att syrran flyttar.
♥ Karusellåkning med barnen imorgon.
♥ Lovisas nya avslutningsklänning och två vardagsklänningar.
♥ Att grupparbetet är godkänt och klart.

Gillar inte:

• Att T inte mår bra än.
• Att vi snart ska städa ;)
• Mitt matintag idag varit på tok för dåligt.
• Att jag inte hinner med allt jag vill.
• Att jag håller på att tvätta.
• För lite sömn.

Ja men nu är det dags att gå ner och kolla tvätten och sen blir det att åka och städa! Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0