Bilder

Titta vilka fina bilder. Mina tre sötisar! Syster skickade dem för ett tag sen men jag glömde lägga upp dem.



 
Är där med händerna ;)


Haha här med! Men här låg han inte stilla och var inte så glad ;)

Dagen annars? Fredag och det är inga fel kan jag säga. Skönt. Var inne i Karlstad i dag och mötet gick bra! Köpte mig givetvis en pressbyrån kaffe. Sen bussen hem efter det lunchade jag med min Sambo. Sen var det dags att hämta mini. Fast nu när han är nyklippt ser han inte mini ut längre. Stor kille nu! Hemma har vi tagit det lugnt. Bad gånger två för Sams del. Först med Camilla och Benjamin och sen ikväll med mig. Nu sover han sen en timme tillbaka och jag har kollat lite klappar på nätet. Fast nu väntar jag mest på att min sambo ska komma hem=)

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0