Tillfälligt avbrott

Ja det har det varit på den här bloggen. Varför? Ingen anning. Det blir så ibland. Ja vad jag har gjort orkar jag inte räkna upp. Kommer nog inte ens ihåg det heller.

Vad jag har gjort idag ligger i alla fall i minnet. Tur är väl det;) Så här har min dag sett ut.

* Föreläsning 8-30-12.
* Kvar efter föreläsning för att fixa ett par uppgifter.
* Macka och kaffe på paus med mina fina.
* Gympa med Sam. Det är verkligen superkul!
* Mamma mu och kråkan....Haha.

Nu sitter jag här och väntar på min sambo som borde komma hem från träningen snart. Film blir det nog ikväll. Är rätt trött så det kan hända att jag somnar i soffan om filmen är kass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0