Torkan fortsätter

Ja min bloggtorka fortsätter tydligen.  Vet inte vad jag ska skriva nu heller faktiskt. Kör en lista på vad jag roat mig med sen i måndags förra veckan då ;)

* Börjat med C- uppsats. Känns bra!
* En sväng till Ullared med 2 härliga.
* Hemma med sjuk Sam= Mycket innemys.
* Bakat lite.
* Haft kalas på lördagen.
* Utgång på lördag kväll.
* Fyllde år.
* Kalas på söndagen för mig och min mamma.
* Utvecklingsamtal för mini. Allt bra och är så nöjd med dagiset och personalen!

Tack för alla som grattat mig och tack för alla fina presenter! Nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på min underbara sambo=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

2 härliga o en groteskt stor göttepåse...

2010-11-19 @ 22:55:43
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0